sobota, 30 maja 2015

• 1 ,,Królewskie Życie'' •

Arendelle jest takie piękne, nieprawdaż? Magiczne, wesołe, piękne.  Piękne zielone lasy, góry, wioski, no i oczywiście piękny, królewski zamek. Jedni są bogaci, rożrzucają pieniędzmi, a drudzy, liczący każdą monetę, żeby tylko wystarczyło na chleb. Zgadnijcie, do której grupy należę. Tak, zgadza się - to tej pierwszej. Oto przed Wami, wielki książę Arendell, Jack Overland Frost. Czuję się wyrzszy od innych? Nie. Jestem lepszy? Oczywiście, że nie. Jestem tylko chuderlawym, białowłosym chłopakiem. Zapewne, jesteście zdziwieni, dlaczego białowłosym? I dochodzimy do rzeczy, o której chciałbym z Wami porozmawiać. Więc, zapewne słyszeliście historię, kiedy uratowałem moją młodszą siostrę Emmę, przed wpadnięciem w zimną wodę, po czym utonięcia? I zapewne wiecie, że księżyc mnie wtedy uratował. I zapewne myślicieli, w takim razie dlaczego ludzie Cię widzą? Fakt jest w tym, że odrodziłem się na nowo, jako Zima. A zimę, widzi każdy, to normalna pora roku tuż po jesieni. Odczuwają jej chłód, nieprzyjemny powiew mocnego wiatru, który zwiewa kapelusze z głów przechodniów. Zima istnieje wiecznie, tak jak ja. Nieśmiertelność, wspaniała rzecz, nieprawdaż?
Wracając, żyje mi się świetnie w moim życiu, naprawdę. No może, gdyby nie ojciec, który chce, żebym znalazł żonę, i oczekuje, że przejmę królestwo, wraz z moją ,wspaniałą' żoną, którą nawet nie wiem, czy będę kochać.


 •×•
Więc..Chyba można nazwać to prologiem. Mój pomysł na nowe opowiadanie, Jack jako książę, bo czemu nie? c;
Chciałabym przeczytać Wasze opinie w komentarzach. 

17 komentarzy:

  1. Nie skasowałaś bloga! Bogu dzięki!
    Jack jako książę? No, to będzie ciekawe!
    Czekam na next!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest zajebisty *-* Naprawdę, rozdział jak prof napisany :D Bardzo podoba mi się Twój blog, i nie chcę żebyś rezygnowała. C;

    OdpowiedzUsuń
  3. Pinkne *-* Po prostu pinkne *-* Jaaa! Jack jako książę, w końcu jakaś nowa fabuła w tych wszystkich blogach o Jelsie! :D Zaciekawiłaś mnie, bardzo. C: Czekam na nexta :3
    Pozdrawiam "-"

    OdpowiedzUsuń
  4. Super czekam na nexta :D Seria zapowiada się bardzo fajnie ;)
    Pozdro i WENY!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł! *-* Naprawdę masz nieziemską wyobraźnię ;) ja już się domyślam która panna będzie żoną Jacka.. hihi... ale może jednak nie mam racji. To tylko moje domysły. :D ciekawie wymyśliłaś nową historię Frosta. ♡♡♡ amazing. Super że Jack jest księciem, zazwyczaj to Elsa dominuje na innych blogach jako królowa Arendelle. ^-^ podsumowując, prolog cudny..nic dodać nic ująć. :D
    Pozdrawiam, czekam na nexta i życzę weny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaczyna się ciekawie, ale jedna rzecz mi się nie zgadza, jak jack może wyjść za mąż?
    No nw co planujesz, jakiegoś chłopaka w jego przeszłości?;-)
    Jak ojciec szuka żony to chce żeby się ożenił :-P
    Tylko to, tak to nieźle się zapowiada ;-)
    Do napisania,
    Kisielek

    OdpowiedzUsuń
  7. 0.0 <3 <3 <3 tyle wydusze. już ciekawie się zapowiada

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie super! *-* Naprawdę, ty to możesz same komplementy dostawać :D Nic dodać, nic ująć. Najlepiej podoba mi się to, że stworzyłaś całkowicie inną fabułę, opowiadanie, pozmieniałaś rolę, takie niesamowite! *-*
    Czekan na dalsze rozdziały. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. NIESAMOWITE!! Kobieto, KOCHAM CIĘ! *-* Ty nawet prolog umiesz pięknie napisać, to nie fair :c ja nawet wypracowania nie umiem XD
    Pozdrawiam Cię Yuuki!!
    Zuz An <33

    OdpowiedzUsuń
  10. Już wiem, że będę czytała! Niesamowite, naprawdę świetne.
    -Annie

    OdpowiedzUsuń
  11. YAY! ROZDZIAŁ! Tak bardzo się cieszę, naprawdę :33 A do tego świetny rozdział, pisz dalej, trzymaj kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. NĄRESZCIE!! NARESZCIE jES ROZDIAŁ!!! Teraz tylko czekać na następny, nie mogę się doczekać!! LET IT GO :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Jack królem... no no... czyli El jest zebraczka? Czy królowa? WOW! Naucz mnie tak bosko pisać! Jestem ciekawa nexta...kiedy next? :3

    OdpowiedzUsuń
  14. YASS, OMG, ROZDZIAŁ :D W końcu, stęskniłam się -3- Czekam na rozpoczęcie opowiadania! :D Wiem, że mnie nie zawiedziesz! Piszesz świetnie C;
    Pozdrawiam *3*

    OdpowiedzUsuń
  15. http://zpamietnikajelsy.blogspot.com/?m=1

    Łiiiiiiiii! Nareszcie nowy fajny blog o Jelsie! W końcu mogę coś czytać!

    OdpowiedzUsuń

Prosiłabym o respekt w komentarzach, a anonimowych użytkowników o jakiekolwiek podpisy w komentarzu. Dziękuję.

~Yuuka